Friday, June 30, 2006

Cussing?!? Could it start so soon?

Well hey y'all.. and welcome back to the Life of Marci! lol
Nothing to exciting has happened, but I will give you an update for the last few days.
As always, I will start with Steve, the idiotic lam brain that I am still married to, well for now anyway. After weeks of telling me that he thought it was a good 'idea' for him to come into town on our 'Anniversary', he is now not coming. Funny. huh? I mean he made it such a big deal that he was coming and that it was for me and Jerrod. You know what I say??? Yep, just another lie in line with all the rest. What's so funny is that he keeps throwing these things out expecting a reaction out of me and he hasn't gotten one. I'm over it, what else can I say to make you understand? Ok.. moving on..

Jerrod, my lovely smart ass that he is, has said his first cuss word. Now, don't take this as me being proud, because I'm not, but it was still kind of cute. Here's the story... He was playing with something, dropped it, and said 'Chit'.. now that might not sound cute or anything to you, but it was the way he said it. Following the old addage, I didn't get on to him, or laugh at it, just to make sure I don't encourage it, but dayum.. it was funny!

As for other news, there really isn't any. I haven't seen the new neighbor, Jefferson, in a while, so nothing to report there. But, I do know that Peg is having lots of fun with Billy Bad Ass.. lmao! Although, I have to give it to him... I talked to Pegs today and she told me she has lost 7 pounds in a week!! YEAH!! I am so proud of her! I told her all she needed was a good, swift kick to the ass to get going. Of course, I have no room to talk.. I have my own 'baggage', I'm carrying around with me.. But I can report that since Steve and I split I have lost 13 pounds of it. So, YEAH ME! lol
Well that's all for now guys.. I will return with more later!

Tuesday, June 27, 2006

I'm a survivor!

Hey everyone.. I'm back, and amazingly enough, I survived the weekend at the parents. Wasn't fun, but I made it through. Now I remember why I get along better with my parents when I don't live with them.. lol.
So, and update on Steve.... I finally heard from him on Sunday. Just long enough to piss me off and remember why we are going through what we are going through. I mean, how hard is it to care about someone other than yourself? I know that might sound stupid, but really.. it's not that hard. But apparently it is for him. I mean how can you have a child and not see or talk to him in 6 months? I just couldn't... and most people I know couldn't. But that's another time.. I would be here forever if I got into that.. lol
So on to Jerrod... He went for his doc appointment, and found out that's it's not a 'smart' thing with him.. it's a needs to be medically fixed kind of thing. So that was really good news.
Other than that.. just about nothing new... feeling down and out right now, so bare with me.
Well.. y'all stay tuned.. I'll be back again, I'm sure. :)

Saturday, June 24, 2006

Just a little update

Ok, so it is now Saturday, and I haven't heard from Steve since Thurday.. does he finally get it? Hmm.. I wonder...
On another note... As some of you know, I revently moved into a newer, bigger place for me and Jerrod. Well, as a part of this move, I got to chose the paint color, new carpet, new tile, and a new fridge. Sounds great right?? Well, it is/was. The only, and biggest, downfall of all of this is that, my parents are laying the tile. It's a good thing because it saves the landlord money, in which saves me money. The bad thing is that I have to stay with the parents all weekend. I have been here since Friday afternoon, and already I am about ready to pull my hair out. The parents think I am too hard on my son, the son gets into EVERYTHING, and apparently, I smoke too much. Which is funny seeing as how I only smoke once or twice while I am here. Hmmmm..... Not only am I not at MY home, on MY bed, but I am stuck on an air mattress!! Oh and, thanks to lovely Paradise, it looks like I won't be able to go home until Monday after work due to the downpour that occured this afternoon. Why me?? Someone rescue me from parental hell. LOL
Ok.. that's all for now.. stay tuned for more!

Friday, June 23, 2006

Proud for Pegs!

Just wanted to give a congratulartory shout out to my neighbor and friend!! She just got a promotion at work, and I am very happy and proud for her! So you guys go check her out.. she's the Leggy Peggy link on the side.. yeah over there.. well don't just look at it, click on it.. duh.
So for news on me.. well nothing new and exciting, that's for sure. I am finding all new places to look for papers and help on this divorce though. I never thought that Steve and I would split, but.. well.. we did, and to be honest.. I am not that tore up over it. Yeah, I am upset that I have failed at one more thing in my life, but I gave everything I had to Steve, and got tired of fighting for it by myself.. moving on to a different subject now..
As far as Jerrod, a little update. He has had chronic problems since Janurary. Not sure why, other than age they tell me, but now we are going in for evaluations for this and evaluations for that.. The only thing I can say is that, it dayum sure hasn't hurt his ability to drive me insane.. lol.
Oh.. good news though.. there has been a new single guy that has moved into the neighborhood. His name is Jefferson, and dayum is he ever your typical, well not that typical, tall (and dayum is he tall), dark and handsome. We've chatted a few times, so I will keep you all posted on how it goes.
Well, that's enough for now.. I'll be back tomorrow with more from the life of Marci.. lol

Thursday, June 22, 2006

New to the Neighborhood

Hello Neighbors..
Just though I would pop in and see how this blogging thing is.
So, I guess I should start with the basics like my neighbor did.
I am Marci, Peggy's neighbor. I am currently seperated from the mass of flesh that calls its self Steve. But that's a different story for a different time. We do have a two year old together, Jerrod, that now lives with me only and is on his way to being the biggest smart ass in creation.
As you have probably noticed me and Peggy have a lot in common. If it wasn't for her, I wouldn't be the smart ass I am today. Well.. ok I would.. .but it wouldn't be nearly as funny.
That's all for now.. stay tuned for a preview of next weeks show.
Y'all have a good night, ya hear.. lmao